Tuesday, May 22, 2007

Aikuisuus on vaihe ihmisen elämässä



...kertoo Wikipedia. Tänään, kun heräsin, niin en enää ollutkaan parikymppinen.

Mutta voi, ei tunnu yhtään aikuisemmalta. En vaihtanut radio helsinkiä iskelmäkanavaan enkä tuntenut halua muuttaa mäntsäläläiseen talopakettiin. Poskessakin on kipeä finninalku.

Ehkä se tästä, kuitenkin. Ehkä alan käydä konserteissa enkä keikoilla. Tilaankin 12 centtii kuivaa valkoviiniä enkä yks pithkää. Alan päivitellä huonokäytöksistä nuorisoa (hätistän ne ehkä sporassa mun ostoskassien tieltä) ja opin jollain mystisellä tavalla käyttämään luomiväriä.

Muutoin aion viettää merkkipäiväni melko aikuismaisesti, töissä.

3 comments:

Hanna Kopra said...

Hyvää synttäriä! Tervetuloa kerhoon… Siis mä olen jo …viidettä vuotta kolmikymppinen. Mä tiedän, tää on ihan kakkupala.

Sitten kun mä oon viiskymppinen mä pukeudun jakkuun useammin kuin kerran puoleen vuoteen, kuuntelen mieluiten novaa, käytän usein kalevalakorujani ja lopetan kiroilun… Niiin… noin mä ajattelin, että "sitten kolmikymppisenä mä…"

Esa Suominen said...

Toivon mukaan rajapyykki ei tarkoita bloggauksen pysähtymistä. Näitä on ilo lukea, pistähän kynä käymään. Kiitos muuten viimeisestä, olet lysti!

Norppa said...

Myöhästyneet onnittelut!!!
Tää meno vaan paranee vuosi vuodelta.
nimm. kokemuksen syvällä rintaäänellä ;)